00:07 گــور بابای احســــــاســـــات>>> من از شیطان بدترم و اینم تو خوب میدونی
فالوم کنید بگید با دو اکانت فالوتون کنم !
اصکی ممنوع ❌️ !
اصکی ممنوع ❌️ !
مشابه:
00:07 گــور بابای احســــــاســـــات>>>
00:04 من کی اینارو بهت گفتم..........:)
00:07 من.............................
00:11 اخرشم باز من اولی هستم.........
00:14
00:15 برا خـدم زندگی میکـنم، ن برا دهـن هایـی ک هـمیشـه بازه😎🌵
00:08
00:08 پس............................
00:08 کسی ک تنهایی رو یاد گرفته ..
00:10 نمیدونم.......................
00:08 ولی ..
00:28 درسته همه چه به روالش..........
00:08 به معنی مدارا یا تسلیم نیست.🚬
00:27 هرجایی که غذا بره من دنبالش میرم😂:
00:08 اهنگایی که زندگی و برام زیبا کردن:)
00:08 برای زندگی باید همچین قانون هایی داشت
00:07 از این ادما تو زندگیت داری؟؟خودم دارم:)
00:08 آخه اون دفعه خیلی مودب بودم ..........
00:07 برادر زندگی رو برده 😂😂 ..............
00:08 وقتتونو بذارین واس اهدافاتون ن آدمای بی ارزش
00:08 تو جهانی زندگی میکنیم که......
00:10 تو فقط رومخم برو تا بهت نشون بدم که چطور شیطان از دستم عاصیه
00:05 استوری تیکه دار حرف حق غمگین.
00:12 که برای شکستت بخوان تیم تشکیل بدن