00:15 باز بیاین بگین طرفدارای بی تی اس ۱۳، ۱۴ سالن
00:15 باز بیاین بگین طرفدارای بی تی اس ۱۳، ۱۴ سالن
00:15 غمگین و گریه کنان و غمگین و گریه کنان
00:11 همه: اون کارو نکن. من....😂 🗿
00:12 به هیچ کس اعتماد نکن😂🥀🤦♀️.. مشابه ها
00:19 اما تو این حرفمو باور نکن..!
00:22 عادت کیوت جیمین ، که تو آخرین لایو نتونست انجامش بده ! 💔🥺
00:15 نمیدونه چقدر من براش گریه کردم:))
00:15 ببین تهش کی گریه کرده من یا تو😞🖤
00:18 آخر ی شب این گریه ها سوی چشامو میبره:)
00:15 آخر شبا منم و بالشتم و گریه های که بند نمیاد 🥲🖤
00:28 مثلا تصادف کنم برم کما 😊دکترا بگن متاسفیم 😍 همه گریه کنن برام/:
00:05 .................. التماس نکن!
00:21 فکر نکن حواسم بهت واقعا نیست:)
00:15 ولی خیلیامون با این آهنگ گریه کردیم :))
00:24 گریه کنه! بخنده! یا بمیره!:)
00:12 میخای گریه کنی؟ گریه کن بیتربیت
02:48 ولی من با این ویس خیلی گریه کردم:))
00:53 مرا ببر آنجا که بودنت تمام نمیشود:)))🍷
00:14 بلند گریه کن وقتی از دنیا متنفری🙃🙃
00:45 اهه جیهوپ نکن با ما ارمی ها این کارو
00:11 دلم من نیز خواب میخواد آنقدر عمیق که برای بیدار شدم گریه کنید...
00:22 آهنگی و آدمو ب گریه میندازه...
00:09 از اینکه هنوزم بخاطرت گریه میکنم متنفرم.
00:12 دنیا اگه قشنگ بود اولش گریه نبود
00:13 اون شبی که با گریه خوابیدی…:))))
00:13 من وقتی دارم گریه میکنم😂😂😂😂
00:20 نمیخوام گریه کنم....:)
00:34 ما با این آهنگ گریه میکنیم اونوقت رقص حامیمِ مون😂💔