00:16 تهیونگگگگگ گریه نکن دیگه گریم میگیره، جیمین شی چرا تو انقد مهربونی🥺😭
00:16 تهیونگگگگگ گریه نکن دیگه گریم میگیره، جیمین شی چرا تو انقد مهربونی🥺😭
00:20 کارما میگه باعث گریه هر کسی باشی::::)
00:16 واسه تو گریه کردم ــــــــــــــ
00:06 من که این چوریم ............. مشابه ها
00:35 بچمممممم:|||| اشککککککــ:))❤️🩹🥀
00:04 دخترا بعد گریه:
00:13 چی خوشحالت میکنه؟...............
00:14 چقدر برای این چهارده دقیقه گریه کردیم😭❤✨
00:06 بهترین هدیه که خدا بهت داده چیه :... کامنت کن
00:10 از زمینو زمان دلم گرفته از اداماش دلم گرفته
00:13 صدلی گریه تو شنیدم گریم گرفت🥺
00:23 آدمای تنها بارونو دوست دارن؛ چون حداقل دیگه تنها گریه نمیکنن....
02:49 🪴لازم نیست تو به کسی بگی حالم بده..!🙂🫀
00:18 ولی خیلی سرش گریه کردم🤌🏻🥲💔
00:09 گریه لعنتی ...لعنتی..لعنتی......
00:07 وقتی توبه کردی و خدا داره امتحانت میکنه.
00:09 ایدع سیو اسم باباها......😂😂😂🥲
00:16 ٭چونبهسنپیرینمیرسهمستقیمدقمیکنه٭
00:20 پسرا هم گریه مکنن ولی تو تنهایی🫸🏻🩸
00:09 یه جوریم میخنده شلیک میکنه هرکی جلوش باشه با ترکیبات تفش اسیدی میشه
00:17 وقتی شایع نصیحت میکنه.. :)
02:00 انیمیشن که گریه نداره . اون انیمیشن🥺
00:32 این نگفتن هاعه ک مارو از هم دور میکنه!
00:33 زمان همه چیز رو ثابت میکنه😏💔
00:04 یه روزی میکنه کارمآ عدالتُ اِجرا؛
00:13 فقط یه دهه هشتاد درک میکنه:)🤍
00:15 اون خنده آخر از گریه بدتره 🤣🤕🤣🤕
00:13 حتی اگر حافظمم پاک باشه حسی که بهتون دارم هرگز نمیره ! 👌🏻💔