00:10 فکت:مود من بعد از کلی گریه کردن!
00:10 فکت:مود من بعد از کلی گریه کردن!
00:47 ولی آرامشی که تو صدات هست
00:19 تو این ویدیو میشه زندگی کرد چون هنر توش زندگی میکنه
00:12 ایدع خط چشم................... مشابه ها
00:51 آدمک بخند!
00:25 زیباییی های ایران قیشنگمممون🥹❤️🩹 .
00:15 به عنوان آبان ماهی تایید میکنم💅🏻😔
00:11 با تو خندیدیم با تو گریه هم کردم..:/