00:07 نصیب گرگ بیابون نکنه خیلی درد بدیه😂
00:07 نصیب گرگ بیابون نکنه خیلی درد بدیه😂
00:18 مهراب درد دل خیلیامونو میدونم 💔
00:12 خب همگی اماده برای راند بعدیه گریه
00:11 حس من بعد از خرید 𝐄𝐋𝐗 😂✌.. مشابه ها
00:13 خوب شد چیزه دیگه ای نگفت 😂😂.
00:19 چرا داری گریه میکنی؟:))
00:18 گریه نکن عزیزم بابایی اینجاست!:)
00:16 و این صحنه، تسکین درد های من است`
01:00 درد داشت درک جملش..............))
00:11 اختلاف قدی رفیقم با من بلنده اونه کوچیکه من 🥲
00:22 اووووو شت فاتحش خوندس.........
00:18 خانوادمون هیچوقت ندیدن ولی ما سر این چیزا خیلی درد کشیدیم.......!
00:11 دردهمیشهتویِاشکهانیست
00:13 هیچ چقت یادم نیمره ...🥲💔🚶🏼♀️
00:30 - آخر یه شب این گریهها سوی چشامو میبره : )
00:06 حق اوتاکو ها 🤣از انیمه _لند❤️🔥
00:06 هعیییییی
00:06 گریه میکنم چون....✨️🖤📌🪽🚬💅
00:47 من بمیرم براش من بمیرم برای گریه هاش🥺🥺
00:17 هعی شده بخاطر رفیقم اینطوری گریه کنم...
00:10 دردناکه...! ولی مثل درد سابق نیست...!
00:43 بمیری ام کتک میخوری 😂🤷♂....
00:38 ولی پسره چه باحاله😂
00:26 تویی دوای این درد..........!!!
01:00 انقدره راه میرم.....بگیره درد پام...
00:30 دابسمش مانی و سپیده ...........
00:41 وقتی دلت درد میگیره ناراحتی میخوای بری ی جای خیلی دور
00:15 امسال هم گذشت باغم سال جدید چی کنم🖤😓