00:14 بعدِیهدروغهمهواقَعیتهامشکوکه:)!
00:14 بعدِیهدروغهمهواقَعیتهامشکوکه:)!
00:14 وضعیت من وقتی حامیم اهنگ جدید میده🥺😂♥️
00:13 خوشتیپ....................!!!!
00:14 طرفدارای حامیم بفرمایین🫴🙂 🤍 مشابه ها
00:27 یه سری سیاهو سفید خوبن مثه برف لای موهات
00:09 از اینکه هنوزم بخاطرت گریه میکنم متنفرم.
00:15 باز بیاین بگین طرفدارای بی تی اس ۱۳، ۱۴ سالن
00:15 غمگین و گریه کنان و غمگین و گریه کنان
00:15 نمیدونه چقدر من براش گریه کردم:))
00:28 مثلا تصادف کنم برم کما 😊دکترا بگن متاسفیم 😍 همه گریه کنن برام/:
00:16 برام نخرید گریه میکنم ...حلالتون هم نمیکنم
00:31 کیا طرفدار حامیم هستن؟؟؟ من خودم هستم
00:15 ببین تهش کی گریه کرده من یا تو😞🖤
00:40 چِ بی هوا هوایِ گریه دارم:)...
00:11 حامیم تو کنسرتاش زحمت میکشه🥺✨💙
00:39 اولین اجرای بلدم بودی #حامیم....
00:25 ```یهو همه چی بد شد !.. ؛) ```
00:13 وقتی یکی دیر میرسه کنسرت حامیم 😂✨
00:26 حامیم با تو بودنو همینقدر قشنگ توصیف میکنه>>>>
00:07 وقتی فن پیجا اذیتش میکنن: حامیم خشمگین وارد میشود 🎀✨️😂
01:13 بعضی موزیک ها از وسط خاطراتمون رد میشن،🙂
00:18 آخر ی شب این گریه ها سوی چشامو میبره:)
02:48 ولی من با این ویس خیلی گریه کردم:))
00:17 این داستان:حامیم:بهنام بانی.😂
00:22 عادت کیوت جیمین ، که تو آخرین لایو نتونست انجامش بده ! 💔🥺
00:24 گریه کنه! بخنده! یا بمیره!:)
00:12 میخای گریه کنی؟ گریه کن بیتربیت
00:15 ولی خیلیامون با این آهنگ گریه کردیم :))