00:15 بودَنِـت رو به رُخ آسِـمون میکِـشَم تا بِه ماهِـش نَنازه🫠🌘
00:15 بودَنِـت رو به رُخ آسِـمون میکِـشَم تا بِه ماهِـش نَنازه🫠🌘
00:09 Chan vaghte k nist ? اینکه که کسیو چقدر دوست داریو انگار آدم یدفه م
01:06 معباد کسیو عاشق خودت کنی اگه نمیخوای بمونی
00:18 من بعد از اینک قول دادم کسیو دیگ میخره نکنم🤣🤦♀️ مشابه ها
00:10 کسیودارینکهبهاندازهپنجدیقهدوستونداشتهباشه؟🫠
00:07 دارین همچین کسیو من که ندارم:))
00:08 ویدئوی احساسی شبانه: حس دلتنگی و تنهایی این ویدئو با فضایی تاریک و ملایم، از داخل خودرویی در حال حرکت در شب گرفته شده و با اضافه شدن متن و ایموجی، احساس تنهایی و نیاز به آرامش و همدلی را ...
00:26 بغلش کن اونیکه کسیو نداره... 🥺🫶🏻🌱💞
00:08 کلیپ عاشقانه لاو دپ دارک مود دپرس گنگ
00:12 اگه می خوای کسیو از دست بدی فقط کافیه دوسش داشته باشی🖤
00:06 جهنمکجاس؟!قلبیککسیونمیتونهدوسداشتهباشع:)
00:07 ما دخترا رو دست کم نگیرید: پیام قدرت و اعتماد به نفس دخترانه این ویدیو یک دختربچه بامزه را نشان میدهد که با اعتماد به نفس و حرکات موزون، پیامی قوی و محکم درباره اهمیت شخصیت دختران و دستکم نگرفتن آنها منتقل...
00:24 دختری که کسیو دوست داره براش مـادری میکنه
00:46 _اینجا همش ساختگیه اینجا آدم فقط مجبور مات بشینه...!
00:10 وقتی که کسیو نداری🥲...،،،...،،، :)
00:10 من معتاد فضای مجازی نیستم... فقط کسیو ندارم ، تفریحی ندارم...
00:13 کلیپ دپ عاشقانه مود غمگین دپرس لاو
00:10 اگر فقط میخوای کسیو از دست بدی..
00:08 نمیبیــنم کسیو لایق خــــودم🎀
00:34 دل تنگتم کسیو ندارم دردل کنم سیل میکنی 67.90دوست دارم بمون برام
00:10 هیچ وقت کسیو ناراحت نکنین از خودتون!!!!
00:13 کسیو گرفتار عشقت کردی ک ی شهر سر بی احساسیش قسم میخوردن:)😄💔
03:11 نمیتونم خر کسیو بگیرم وقتی خودم همه ...
00:47 آدم کسیو که دوسش داشته باشه نمیتونه دل بکنه ازش🫠🥲
00:24 میگن تو کسیو به عنوان بایست انتخاب میکنی که خودتو توش میبینی🥹
00:07 یا الله من فقط یک خاسته ازت دارم،عشقمو کسیو که دوسش دارم برگردون😭🤲
00:22 جز تو کسیو نیستم آخه مگه دنیا یدونه از تو بیشتر داره:)؟!
00:18 فَرقدٰاریبٰا؛هَمهِنَبضِقَلبِمَن؛؛'👼🏾💗' 𝒇𝒂𝒓𝒈𝒉 𝒅𝒂𝒓𝒊