00:07 Mood من الانم کسیو ندارم...انتظار ندارم بیاین سر قبرم🙃 | مرگ
..
مشابه:
00:07 Mood
00:07 آرزومه مرگ ......................
00:14 درد از دست دادن عزیز بد دردیه خیلی بده | مرگ
00:21 مرگ قشنگ ترین چیزی هست که بیشترا جوونا میخ ان🖤
00:09 دل هوای مرگ کرده🕊🖤
00:11 شاید مرگ کمی حالم برا خوب کند..🖤🖤😭
00:28 دیگه مرگ از این نزدیک تر میخوایید؟
00:11 ناراحتمـ نکنیدِ چون یـ روز پشتـ درایـهِ بستهِ میمونیدٰ🙂👐🏻🖤
00:08 هعی...........منتظر مرگم........
01:09 هعی واقعا چرا نباید دوتا عاشق بهم نرسند ....💔😔
00:17 وقتی مُردم.......................
00:11 هیچوقت کسی روناراحت نکنید شاید دیگه زنده نباشد🖤
00:15 بعدمرگمبشبگیننتونستدوریتوتحملکنهخودشوخلاصکرد:(🖤🥀
00:12 ارعععع.....
00:11 ...............................
00:24 چقد بــگــذرهـــ تا غـم بـگـذرهـ🖤🥀
00:11 بمیرمباورمیکنینبودنتباهامچیکارمیکنه؟💔
00:12 بعدا بهش پبام میدم... بعدا.....
00:14 هیچـکارفقطـبایدبمیرمـ:)
00:40 آقای قاضی........ خوبی بابا؟!!
00:38 منم همینطور...................
00:26 سولی کجا رفتی یهو:)) .
00:14 نگران نباش✋️🖤🤧 :(
00:11 ........ چه احساسی داشتید(☉。☉)!