00:19 بفرص برا اونی که پیامتو سین میزنه ولی جواب نمیده
00:19 بفرص برا اونی که پیامتو سین میزنه ولی جواب نمیده
00:34 چی بودی تو--------------------
00:07 دیدمت با دیگری بودی خیالم تخت شد...!🖤🙂
00:25 کاشکی بمیرم ببینم بمیرم حله دیگع؟؟؟ مشابه ها
00:49 خل و چل بودی.... خل و چل و پنجت شدم:)
00:19 میبردم دلیل بردم تو بودی......
00:25 دلبر گفته بودی وحدت تا قیامت این بود رسم ماندن:))))
00:47 حس خوبی دارع واقعا کاشکی این اتفاق بیوفته
00:09 وقتی ازم میپرسن شب امتحان چیکار کردی؟
00:13 جذاب کی بودی؟؟؟؟
00:14 ولیتوقولدادهبودیکهترکمنمیکنی:)))!
00:18 اگر دوست واقعی بودی🥺♥️💫🎀👑🧿
00:16 کاشکیمثلایدفعهفردابیای🌚🎧
00:26 اگه تو کارت قرمز بودی! من راموس تو خواهم شد......
00:47 حقق 😂💔
00:56 تاحالا از این زاویه بهش نگاه کرده بودی ⁉️
00:07 واقعا کاشکی همچین معلم پایه ای داشتیم😏✨
00:09 واقعا عاشق چشام بودی ؟💔👣🚶🏻♀️
00:14 ای بابا کجا بودی نگرانت شدم ماه کوچولو😔🤣
00:24 شاید عاشقم بودی اونم.....
00:45 توتنهاکسیبودیکهمنوخوشحالمیکردی!
00:10 ✦ولیفهمیدماگهبودیالانپیشممیبودی✦
00:22 شب تا صبح چت می کردیم :)) 🤌🏻
00:13 هی بودی خوش نبودی خوش تر:)
00:24 یادش بخیر قدیما فقط اونای که بزرگ شدن میفهمن
00:23 «اگهقدمنکشیدهبودی»
01:30 تاحالا سکانس مرگ جری رو دیده بودی ؟:))
00:13 ولی تو قشنگ ترین گناهم بودی:))