00:05 عه توام عین بقیه بودی ، ای بابا :)
00:05 عه توام عین بقیه بودی ، ای بابا :)
00:18 ولی توعم همه چیز بودی:))) ❤️🩹
00:17 اشتباهزیادکردماماتوبهترینشبودی🫦🫵🏽-
00:34 چند روزی میشه که رو این ادیت قفلی زدم😑 مشابه ها
01:14 کاش هنوز هم بودی......🖤
00:22 🥀Anlıma yazılmış bu kara bahtım
00:47 🥀..Çözülmez bin defa da yaksam
00:15 چقدر خل بودی قبلنا واقعا🙃💔🗿