00:27 بودی گندم مال من هرچی که دارم مال تو🦖🦕
00:27 بودی گندم مال من هرچی که دارم مال تو🦖🦕
00:08 +منو از رفتنت میترسونی؟ +مگه تا الان بودی؟
00:13 ܥࡅ࡙ܭَܘ ܥܼܩܫ ܭࡍ߭ ܢ̣ܝࡐ ܩࡍ߭ ܟܿܢܚࡅ߳ܩܢ ߊܝ̇ࡅ߳ߺߺܙ !
00:21 زندگی انگیزه می خواد برای خودت انگیزه بساز مشابه ها
00:23 قول داده بودی بهتری از همه!🖤
00:27 خب عزیزم کامنت ها رو بسته بودی ! 👌🏻😂
00:14 به زیر خاکستر صبر ، قلبيست که میسوزد . . . :) !
00:07 آن شب که آمده بودی به خوابم من ازغم فراق تو خوابم نبرده بود!
00:09 شاید اگه بیشتر کنارم بودی همه چی قشنگ تر بود
00:14 کاشکی همون اولش میگفتی که دوسم نداری(:
00:08 اگه قلبم شب بود تو ماهش بودی رفیق
00:22 اگه آهنگ بودی بی وقفه گوش میدادمت
00:13 بدون تو میشه فردا بی مزه کاش بودی ببوسم صد بار این دست تو»»»»»❤️🔥
00:10 مشکلی نیست پسر تو خارقالعاده بودی 🥈😎
00:26 تو همیشه پیشم بودی رفیق: (S)
00:57 اگه بودی:)))))))))))))))))))))
00:08 تو کع رفتی.....:)
00:15 ذاتت کثیفه دلبررررررررر جان🖤🌬
00:17 ولی تو برا اون حس قشنگی ک نسبت بهت داشتم زیادی بی لیاقت بودی:)
00:10 بودی قول میدادم قدرتو بدونم......
00:08 جوجو کی بودی تو>>>>
00:12 ت روزای سختم وقتی همه ترکم کردن ت پشتم بودی
00:15 تو کجایی الان بودی شهرو چراغونی میکردم
00:25 به هوای بی هوایان، بی وفایان ،
00:19 کاشکی چشمات با چشمام یه ذره مهربون بود..🖤🉐🕊️
00:16 کاشکی.....::))))🙃🙃🙂🙂🙂❤❤❤🙃🙃
00:07 تو همونی بودی که وقتی اومدی فهمیدم زندگی چقدر میتونه قشنگ باشه🥰🫀
00:15 میخوام تشکر کنم ازت چون تو °° قشنگترین قسمت از 1402 من بودی عشقم😍🤌