00:21 صداتارکستنتهایحنجرست...)
00:21 صداتارکستنتهایحنجرست...)
00:15
00:23 عه من میگم چرا تهیونگ زود مودش عوض میشه، نگو ارثیه! 😂😂
00:23 ایده،کیوت،دخترونه،گیم،کارتون،. مشابه ها
00:10 و همچنان حق مشاهده میکنین
00:21 کی پیانو دوست داره دستا بالا ؟🙆♂️🙆♂️🙆♀️🙆♀️
00:15 اوخ ننه چ گشنگههههه........ :)
00:13 ناموصا مواد میزنید شما😂😂😂😂😂🫂🫂🫂
00:23 وایب؟>>>>>
00:06 دیگه نتونست این حجم از کیوتیو تحمل کنه 😂
00:30 تومثلنُتاینموسیقیزیبایی؛💗💤
00:15 Tehyong bayst
00:21 بلع، رشته علوم انسانی رو از این دید نگاه کنید😌💜
00:23 .Dancin In The Moon Light🍷🌌.
00:17 وایبی ک بم میده... :) 🫂🫀....
00:14 جوری که ستایش وایب فرشته هارو میده>>>> #setayesh
00:10 نگاه کردن از چشم دخترا ولی قهوه ای اینجوریه🐈⬛🎀
00:27 ولی وایب این اهنگ:)))))🚶🏿♀️
00:19 در پیج ثبت میشود:)
00:06 وقتی باباها جاااایی میرنن:😂😐💔
00:18 الهی فداتون بشم که دارن گریه می کنن💜💜
00:07 وایبش ..........................
00:21 اگه یه آرمی بمیره:!..........💔
00:17 [[[[[[[[✨️🍷🤎🫴🏼Bts]]]]]]]]]
00:14 قبل از ترک کردن، سعی کن.....🤎
00:11 شهر میدع بم وایب بد..!.
00:52 وایب پیانو تا ابد. 🧸
00:18 وایب کدوم باحال تر بود ....؟؟؟