00:34 موسیقی آرامش بخش ( پیانو زدن )
00:34 موسیقی آرامش بخش ( پیانو زدن )
00:15 من و رفیق ام پیش هم 😂..........
00:12 بهترین زوج تهیونگ و جنکوک :::::
00:07 😂😐 مشابه ها
00:15 . .
00:38 قطعه the moonlight waltz با پیانو
00:14 و باز هم پیانووو((=
00:16 جوری که اهنگ بیکلام ارامش بخشه!
00:06 اولین آیدل کیپاپی که دوستش داشتی کی بود ؟ / تهیونگ🙃✨️
00:41 1403 هست و یهوی کل خاطراتت برات زنده میشه
00:32 پیانو = آرامش 💗
00:13 تو عاشق بارون هستی.........🌧️💙
00:15 پیانو🎹🧋یکم حس آرامش بخش... واقعا خیلی خوبه
00:18 آهنگ هایه بیکلام روح مان را نوازش میکنند:)
00:31 تنهای بی سنگ صبور خونه سردو.....
00:21 با من از تغییر مود حرف نزن.....
01:22 بوی صابون کف میده🛀🛀🛀🛀🛀🛀🛀🛀🛀🛀🛀🛀🛀🛀🛀🛀
01:22 امیکیازاهنگاییکهزدم.
00:05 من عاشق Elliot Moose این برنامه بودم بچگی :)
00:16 of loneliness I enjoy..🙂🖤
00:11 دوستام 3>
00:37 اونا میلیاردرن🤣🤣؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...
00:09 وایبشششش:)))))✨✨✨💗💗. .
00:24
00:29 چه غمی داره :) .
00:15 🎹🖤🎶
00:22 ..............................
00:51 خیآلتمنمیدم به هیچ بودنی`:)))