00:16 -هیچکس از فردای خودش خبر نداره .
00:16 -هیچکس از فردای خودش خبر نداره .
00:07 ولی بیلی ی جایی عَ قلب منه که هیچکس نمیتونه باشه
00:14 هیچکس هیچوقت خداحافظی نمیکنه...
00:20 خشگلو بنگر کیف هم بکو داش 🥲🥲 مشابه ها
00:10 هیچکس و به عنوان ادم نداریم دورمون:)))
00:17 واسم مهم نیس حال دلت.........!
00:10 چیزی که گذشت رو هیچکس جز خودمون درک نکرد: 🙂
00:13 هیچکس متفاوت نیس ما ادما رو الکی بزرگ میکنیم👩🏿🦯
00:25 رَفــــتـــــی آخَــــــرِش :)
00:07 《نمیشه هیچکس درکت نمیکنه ولش 》💔
00:15 هیچکس نمیفهمه..................
00:15 برات مهم نبود🖤
00:11 نیستم برا کسی مهم..!...........
00:04 اگه یه روز بین منو ینفر موندی...
00:11 مهم نی شرایط چقد سخت باشع؛اونی که واقعیه هیچوقت تنهات نمی زارع..!:))
00:03 ولی هیچکس چشاش مثل تو قشنگ نیست💓
00:12 برای هیچکس اهمیت نداره
00:16 ولی چرا غرور برامون مهم تر از همه چیه؟)
00:37 وجود تو برای هیچکسمهم نیست..پس بدون همش تظاهرِ
00:04 به هیچکس اعتماد نکن:))
00:27 هِیمیگممهمنیس بعدشمیزنمزیرِگریه؛🖤
00:23 بی اعتمادی _ناراحت _نامردی_ 🥲🥲🥲
00:13 میشه تظاهر نکنی که برات مهم?....
00:23 هه اونی که من داشت بعد به همه می گفت تنهام 😄🤌🖤
00:09 هر وقت خواستی به نظر کسی گوش بدی اینو ببین...😶
00:13 # پادشاه فرانسوی . . . :)))))))
00:04 به هیچکس تعلق ندارم:)))))))))))
00:05 اگه من مردم قرار نیس هیچکس منو به یاد بیاره! پس گور باباش