00:15 ما دیگه از هیچکس هیچ توقعی نداریم
00:15 ما دیگه از هیچکس هیچ توقعی نداریم
00:21 چون صاحب کلمه مهم بود ........
00:13 درسته بازی خوبه ولی نه با قلب کسی:)
00:18 اینم یه کار از هیچکس.........🤡 مشابه ها
00:19 مهم کنار هم وایستادنه، وَ الّا كنار هم خوابيدنو که همه بلدن..D.:)
00:12 ولی هیچکس درک نکرد............
00:17 برام مهم نیست خودم چیزیم بشه ولی دستی که به تو میخوره رو میشکنم *n*
00:09 و دقیقا شدی مهم ترین بخش زندگیم.. 💛