00:18 فقط میتونم بگم به کوری چشم حسودا:hala Madrid
00:18 فقط میتونم بگم به کوری چشم حسودا:hala Madrid
00:33 هیشکی قشنگ تر نبود ازت:)!...
00:39 بلاخره یروزی:
00:19 یادم نبود مار دست نداره...👩🏼🦯 مشابه ها
00:07 نه ببین من که از اول اینطوری نبود😂
00:19 نبود دلبر .....................😅💔💔
00:09 اون فقط یه کلاس ساده نبود🙂
00:11 - رسمش نبود عاشق کنی ؛ اما نمانی پای من
00:12 این جوابش نبود این همه عشق خوب بردی از یادت چه زود😄👩🏼🦯
00:23 حیف که خیلی بی لیاقتی این همه خوبی جوابش این نبود ها!:)
00:05 هعی کاش میشد تو خواب نبود واقعی بود:)
00:33 گاهی باید قبول کنی دستاش مال تو نبود اما حسترش چرا....
00:07 قشنگ نبود؟ امتحان کردم پوسید😂(شایدم زیادی بهش رسیدم)
01:15 مگه قرار نبود که امسال بارونو با هم ببینیم؟
00:29 توی زمونه ای زندگی میکنم که ادماش [لاشی و هرزع] با ارزشاش شدن {پول}
00:10 همیشه از اونی ضربه میخوری ک برات مثل بقیه نبود
00:19 ولی بزرگ شدن آرزوی خوبی نبود...:)
00:19 انابل ترسناک نبود فقط یکم تنها بود🥲
00:12 به دل نگیریاخدا.. ولی دنیات یه ذره هم قشنگ نبود:))
00:05 من کسی رو از دست دادم که عاشقم نبود اما تو..
00:08 کاش نبود کسی دچار کسی
00:20 مـن دلــم نمـ.ـیخواسـ.ـت 💔🥀
00:12 اونا بدجنس نبودن ، اونا فقط غمگین بودن و ضربه خورده بودن !
00:15 برات مهم نبود🖤
00:15 این جوابش نبود🖤
00:20 مَندلمرفتواسهاوندلیکهعاشقنبود!(:
00:28 شرافت؟گشتم نبود نگرد نیست😏🤫😑
00:09 تنها خوبی مدرسه دادن چندتا شیطون به من بود🫂😊