00:13 درخواستی نبود... درخواستی داشتید بگید
00:13 درخواستی نبود... درخواستی داشتید بگید
00:14 این جوابش نبود.................
00:22 وقتی من شکستم هیچ کی پشت من نبود....
00:05 آخرش قشنگ نبود:))))))🥲💔 مشابه ها
00:35 بود و نبود من ظاهرا برای کسی فرق نمیکنه🙂...
00:11 هرچند که آلایژا ارشد نبود .
00:14 اگ پیدا کردی ک خب اگرم نبود نگرد
00:37 •|||. . . غمگین . . . |||•
00:11 گل رافینیا گل نبود لعنتی راکت بود☠️🚀
00:14 هیچکس نبود خودم بودم هیچکسم نباشه خودم هستم.. 🖤
00:08 وقتی هیچکی نبود ط بودی تا تهش پیشتم🥲
00:09 کاش تصمیم درست این نبود :)))
00:20 این جوابش نبود:) این همه حس خوب...
00:41 هی چقدر زود گذشت ما با اینا بزرگ شدیم»»»»
00:14 غمگین برای نبود کسایی که دوستشون داریم
00:08 به دل نگیریاخدا.. ولی دنیات یه ذره هم قشنگ نبود:))
00:14 مهم نبود با تو بهم چی میگفتن 🤌❤
00:19 آنابل ترسناک نبود فقط یکم تنها بود:)
00:15 وقتیمنشکستمهیچکیپشتمننبود🙂
00:09 نمیتونیفراموششکنی..
00:22 وقتی من شکستم هیشکی پشت من نبود💔:)
00:15 من دلم رف واسه اون دلی که عاشقم نبود:)
00:10 دریا بدون موج ھیچی نبود و نخواھد بود
00:12 تمام وجود من بودو نبود من....!
00:09 سلامتی دلی که هزار بار شکست، وای خودش دل شکستن بلد نبود🥺😭
00:21 ما زبونمون کوتاه نبود دشمنمون عزیز بود .
00:13 مگه چشای من چشهههه؟اره رنگی نبود ولی رنگشو پات دادم
00:17 همین که نداشتمت کافی نبود...؟؟💔🥺