00:15 دلیل اصلی اینکه منو برادر بعد از..رفاقت.....
00:15 دلیل اصلی اینکه منو برادر بعد از..رفاقت.....
00:13 من برای تو اینجام هوم؟ ناراحت نباش باشه؟؟؟؟
00:09 من:هایب مدیونی بعد از سربازی جی کی منو استخدام نکنی ...حالا مود هایب/:
00:07 ..... ناراحت نشو🙂😎 .......... مشابه ها
00:30 هعی چرا فالو نمی کنی منو ناراحت نکن
00:27 ریمیکس اهنگ علی احمدیانی»»
00:13 مود؟
00:15 تنهایی و نامردی هیچ حسی بد تر از این نیست
00:16 کلیپ خف بیلی ایلیش 😍 فن ها لایک کنن
00:17 غمگین
00:06 مود من وقتی حالم خوب نیست تو پیام میدی
00:08 مود این روزام:))
00:33 ینی عاشق مود بودن یونگی و ته ته شدم...
00:13 کلیپ دپ دارک خشمگین عصبانی ناراحت
00:08
00:14 کاش ناراحت شدن هامون هم دسته جمعی بود اینجوری شاید درک می شدیمم :(
00:09 بخنّد هیشکی به ناراحت بودنت اهمیت نمی دع 👩🏼🦯🥲💔
00:05 چقد یه دیالوگ میتونه مود باشه..
00:06 کلیپ دپ عاشقانه مود غمگین دپرس لاو
00:09 نه اصلا ناراحت نشدم اشکال ندارع
00:16 این خودشو زده به خواب:))))😅💔
00:15 اگه راه داره برگرد بیا؛
00:08 (مود الانم) یک روح نا آرام ،یک جسمه خسته،
00:13 مود من ۵ دیقه بعد از اینکه گند زدیم به ازمون
00:08 نه خوشحالم نه ناراحت فقط دیگه هیچی حال نمیده 🙂🖤
00:13 غمگین ترین داستان ریاضی چیه؟ :))
00:11 مود اون دختره رو دوس داشتم 😂😂
00:07 ولی دیگه حوصله ی ناراحت شدنم ندارم...