00:13 مشابه:
00:13
00:14
00:17 همیشه باب اسفنجی بودم...
00:07 ولی مهربون ترین قلبا تو بدن ادم های...
00:16 این ماه قرمز داد به ما حس :)
00:14 وضعیت بنده هروز خدا ...........
00:15 کاری که انجام میدم اگه عصبانی باشم و گریه نکنم :
00:08 دیگه هیچکس این ورژن رو از من نمیبینه
00:13 یعنی اون الان واسه این موقعه هامون تنگ نشده ؟:)
00:06 اوکی اون من وقتی اون یک دبیر میاد سر کلاس :
00:41 اینجا ایرانِ همه استعداد داریم چه فقیر چه ثروتمند :))
00:28 کاش میتونستم این اهنگو ؛ براش بفرستم
00:09 ....💔🖤...:)
00:06 اره فقط یه مدت افلاینم :: .
00:13 دلتنگتم:)کوچولویِمن😔🐣
00:25 واقعا هیچکسی نمیتونه مثل پدرش نترس،....
00:21 چقدر سر این کلیپ گریه کردم.....💔🙂
00:33 لیسا بابا بزرگش رو توی روز تولدش از دست داده🥺😭
00:58 😟😖😩😡 حالی که این ویدیو به ما میده
00:08 هعیییییی (: .
00:53 به سلامتی همه رفقایی که مارو تنها نداشتن ☺️
00:29 باید پسر باشی تا نکته ویدیو رو بفهمی
00:52 چشامو بستم تا حالمو نبینه!:)))
00:11 چرا هیچکی به فکر من نیست😅👋🏻