00:10 مود
00:10 مود
00:08 مود>>>
00:37 از امروز تا اخر دنیا حق دردناک ترین سکانس همینه:))
00:05 مود :)) مشابه ها
00:21 ناراحت نباش همیشه خوشحال باش که دشمنات ناراحت بشن🤗
00:10 اقای قاضی چرا نمی تونیم هرکاری دلمون خواست انجام بدیم ؟چون دختری
00:22 هوم حق گفت دل بستن گناهه داداش برای کسی که عاشقه😔🖤
00:23 عه من میگم چرا تهیونگ زود مودش عوض میشه، نگو ارثیه! 😂😂
00:06 مود
00:10 یه دختر 2و3 بار ناراحت نکن ...
00:15 مود
00:21 حق با اون بود ولی من داشتم اینو فراموش میکردم.. :)
00:15 هیچ کس متوجه ناراحت بودنت نمیشه
00:10 مود
00:14 مود این دختر چقد شبیه منه......
00:07 رفتار من مثل رفتار های خودتونه پس چرا ناراحت میشوید😏
00:56 تو اون بازی هم از برد تیم ملی خوشحال بودم و هم از نبود طارمی ناراحت
00:06 مود
00:08 ناراحت شدی؟💔🙂....
00:15 -خواستمفراموشتکنمخیلیراحت:)🖤
00:11 مود الانم ..............:)
00:07 مود
00:15 موسیقی . اگه زمانی از هم جدا بشیم هرگز ناراحت نمیشم://🎶💙
00:18 کنسرت وانتونز(کوروش،ارتا):من دلم از تهرانم تنگ تره
00:17 هیچی موندگار نیست..
00:07 ناراحتی حالت رو کدوم بهتر میکنه؟
00:14 شوگا یه بار گفت...............
00:26 حقیقت هایی که بیشتر مردم حاضر به پذیرفته ان نیستند