00:05 مود
00:05 مود
00:13 خیلی دلم میخواد پرنسس طور رفتار کنمااا اما من یلی بیمه،جنگی بیمه!🎀🦦🤌🏻
01:07 خب بدبخت نمیدونه مود چیه 😔😂
00:09 عاشق مود یاسینیممم:: چرا زوم نمیشه...!؟؟🤞🏻😂😂 مشابه ها
00:13 چرا تا مثل خودتون رفتار میکنم بدتون میاد ؟! 👌🏻🔪
00:12 مود
00:26 ولی تو فقط مود منو خوب میکنی🥲🥺tiam_stodeh
00:12 مود من که با ۱۰ قبول شدم :😜...
00:07 چراازکوچیکترینحرفشاینقدناراحتشدی؟
00:17 درست میشه یواش یواش ناراحت هیچی نباش😉
00:19 مود
00:10 مود(((:
00:10 اگه رفیقت با کسی صمیمی شه ناراحت میشی؟
00:16 این چرا انقدر حق گفت برای چی احساس میکنم این منم
00:06 مود
00:30 لوکا مودریچ از کوه تا توپ طلا 👀
00:09 دیگه حتی حوصله ناراحت شدنم ندارم
00:11 مود هر روز من :) حوصله حرف زدن با هیچکسو ندارم ...🖤
00:41 چقد حق گفت🤌🏻💯 ،
00:06 یهو فکر خیال اینکه آیندم چی میشه!؟:)
00:05 مود
00:11 این فیلم جز بهترین درامای کره ایه👍🏻
00:33 ریمیکسآرتاوکوروشمودهممونه!-:)💔🌚✨
00:06 مود
00:08 پسرا تو خوابگاه VS پسرا تو دانشگاه 🤣
00:10 مود
00:06 مود دخترا:بابا بغض بگیرمههه😭😂
00:06 _ناراحت شدی؟. +نه ناراحت نشدم 😅💔