00:16 ................💔🥲.............
00:16 ................💔🥲.............
00:13 اون که میخواستی بی حس از کنارت رد میشه!🖤
00:15 ..... کسی برا تو تلاشی نمیکنه.....
00:08 لیاقت چیزیه که خیلیا ندارنش...) مشابه ها
00:43 تک تنهایی عالی تره که با یه لاشی باشی
00:15 حَـق نَـبـاشَـد:)🗿✅️
00:11 اگه گذشتهها گذشته،پس چرا بیشعوری بعضیا از ذهنم پاک نمیشه اصلا🌃🖤
00:47 کی تونست معما رو حل کنه؟......
01:00 🔰 ارتباط قبل از ازدواج برای شناخت خوبه؟
00:10 🖤👌🏼
00:09 حرفامو جای تو به خودم گفتم 🥷🙇♀️
00:13 حرف دلتو استوری میکنی که اون ببینه..؟😅💔
00:13 فرق دارم از دم با اینا....😎☠️
00:12
00:10 ما به روی خودمون نمیاریم؛ ولی غم داره متلاشیمون میکنه
00:09 .... .
00:03 هـــِعــٰیٰ:`)! 🚶♀️💔
00:07 ................................
00:12 چقدر حقققققققققق:)))))))))))))
00:12 چشاتو باز کن درست ببین :)))))
00:20 .....💯🖤
00:15 تو دنیایی که میشه وفادار بود لاشی بودن دیگه چیه؟
00:10 قلب شکست خورده هیچ و وقت هیچ وقت پیوند بر نمیداره ...
00:12 حرف حساب دهن سرویس کن تیکه سنگین
00:11 واکنش من به جوابش اینه با
01:02 ایران کمتر از جهنم نیست😂😂
00:20 تو لیاقت اون همه علاقه منو نداشتی..!🖤
00:10 ...............................