00:09 جدایی از عشق و تنها ماندن🖤💔🌘
00:09 جدایی از عشق و تنها ماندن🖤💔🌘
00:30 این بلا سر هیچ کسی نباید بیاد 🙄
00:28 وقتی کنار آدمی که بجات اومده خوشحال میبینیش!👋🏼💔
00:22 موقعیت:وقتی میفهمی با یکی دیگس..!🖤 مشابه ها
00:26 (---☆-🤣ولی این عین منه🤣-☆---)
00:16 دلت گرفته حق داری نه؟ :)🖤
00:07 😅💙
01:55 من از تمام دختران شهر سر بودم...!
00:17 و دلی که لحظه به لحظه دلتنگ توست..!💔🙂
00:17 این چی بودددددد اخهههه🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
00:15 واقعا داره حق میگه .دمش گرم واقعا
00:12 حق باشه؟!
00:33 بعد میگن پسرا احساسات ندارن .:)
00:43 اخه ب چی بخندم..🖤. .
00:40 قبول داری ؟ خدم چون تجربش کردم واقعا قبول دارم 🙂
00:31 ای جاننننننننننننننننننننننن🤌🏻
00:15 سـَرِ مـَ خـالی میکرد کمبود عقده هاشهـ..!🖤
00:17 ...............................
00:20 چقدرکیوتههه!🥺🫶
00:16 بَچہ هاے نِســــــــــبٺاً بَد
00:56 بدون شرح.. 🙂🥀🖤 ...........!
00:20 .................حق😉💙..................
00:12 ولیهرشبتوخوابمی
00:15 اون فقط یه عکسه چرا گریه میکنی؟!
00:17 ......................................
00:30 هیچوقت کسی که دوسش دارید رو تو هیچ شرایطی ول نکنید!🖤
00:15 پروانه به دور شمع رف پرش سوخت .
00:15 هیچکس ندیده!........:)purya_putak