00:12 اومدرونگراهاخیلیخوباینویدیورودرکمیکنن:)
00:12 اومدرونگراهاخیلیخوباینویدیورودرکمیکنن:)
00:25 میسازم از خودم یه نسخه قوی؛ 💤️
00:16 ماهای مختلف وقتی یکی اذیتشون میکنه:😂😂
00:13 خودم شهریور شما چی تو کامنتا بگید . مشابه ها
00:14 اون کیه که باعث میشه قوی باشی؟
00:12 پسری که ازش خوشم میاد :😎 [خودم :😭]
00:39 اینو خودم دیدم دلم نیومد نزارم 🥺💔🤕
00:14 خیلی حق گفت . .....🗿🚬🔞 من الان سی چهل نفرم خودم
00:08 سلامتی خودم چراسو نپرس سرت گیج میره😈☠️
00:11 کیا فرفرین تو کامنتا بگن خودم شخصا فرفریم😂😝
00:21 فقط اینجوری میتونم خودم رو آروم کنم:)
00:18 پسخودمزنرحمتمیشم😂💔
00:12 آقا من خودم درسخونم گفتم بدونین😂😂
00:11 حس میکنم اگر نباشم همه چی درس میشه 🖤💔
00:15 حیح... 💔🚶
00:14 واقعا حس خودم یه جوریه که انگار من پادشاهه درسم
00:10 چه سالی کلاس اولی بودین!؟...🥺
00:14 میخوامت دلبر دوس داشتنی خودم😍
00:16 قربون خودم ، چقدر سلیقم خوبه ، جونگ کوک ددیمه ! 👌🏻🙃
00:11 دختر قوی باش. که هیچ پسر سوسولی لیاقت دختر قوی نداره
00:33 < حالِ بُحران زدهام معجزه میخواهد و بس! >
00:12 حق))))))))
00:30 خودم اسفند😂🖐تو کدوم ماهی؟؟؟.
00:15 با کدوم..؟!
03:20 آهنگ میزنیم دریا رامین تجنگی
00:07 متاسفم برای خودم که این حسو همیشه دارم 🙄🖤
00:29 طوری که کرم دارم به روایت تصویر
00:12 کلمات درد دارن بفهمید:)) .