00:15 یونگی تو خیلی قوی و بینقصی. ما هم تو رو خیلی دوست داریم💜💞
00:15 یونگی تو خیلی قوی و بینقصی. ما هم تو رو خیلی دوست داریم💜💞
00:21 ارمین زارعی~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
00:12 >>> 💤
00:56 Po👏👏..... .......... .......... ko مشابه ها
00:21 خودم هنوز امتحان نکردم........
00:10 ولی وژن جدیدی از خودم را دوست دارم
00:19 اووووو من قلب زیاد شکستم،ولی بعدش یکی پیدا شد قلبخودم را شکست
00:21 بارسایی هستید یا رئالی ( خودم بارسایی هستم وای رئالم دوست میدارم)
00:07 برا خودم پیش اومده🤣
00:12 من خودم خودم رو نابود کردم مقصر منم.......
00:08 حقترینچیزیکهدیدم😂😂😂😂🤟🏻🤣
00:33 آز خودم معذرت میخواهم که گذاشتم ناراحت بشم 😔
00:20 ولی من با خودم بد کردمــــــــ💔
00:15 بعدمرگمبشبگیننتونستدوریتوتحملکنهخودشوخلاصکرد:(🖤🥀
00:14 خودم میدونم واسه خیلی ها این اتفاق افتاده😞
00:17 خودمخودموجاانداختم:)بهخودمباختم🥱💔🤝
00:30 حرفایی که با خودم رد و بدل میکنم:)(من خوبم چیزیم نیست)
00:10 داشتن دوتا ادم مهم تو زندگی که مدام ازت ایراد بگیرن وحشتناکه
00:10 مراسم خاکسپاری دوتامون کی باشه...😂😂
00:33 فامیل های عزیز این پست تقدیم به شما....💔
01:30 ویدیو ی خیلی قشنگی بود واقعا خودم دوست داشتم
00:15 چرا که نه من خودم جزو اون یه درصدم😎😎
00:12 منواسهیدلخودمزندگیمیکنم🕊️
00:14 استوری برای وقتی که میخای با هواپیما سفر کنی🚶♀️✈️
00:57 برگرد بیا پیش خودم این تن بمیره💔
00:14 بدین به رفیقاتون حالشو ببرن💃✨
00:19 فقط جنوبیا اینو درک میکنند😂😂
00:11 اگهمیخايقويبشيیادبگیرازتنهاشدنلذتببري!