00:06 اینگه مثل من باشی برات یه رویای خیلی دوره 😎👑
00:06 اینگه مثل من باشی برات یه رویای خیلی دوره 😎👑
00:05 قوی باش :)
00:13 ما قبل ازینکه این بشیم...:)))))
00:24 گر تو مال من نبوده ای عیبی ندارد مال دیگری باش ولی شاد تر از قبل 🙃💔 مشابه ها
00:15 حتیتوهمبایدبارساییباشی👑💙❤️
00:15 باشی مگه آدم چیزی کم داره 👼🏻💗
00:30 من طرفدار استقلالم طرفدار بارشان ولی برای همشهریم خیلی خوشحالم 💙
00:16 باشی مگه ادم چیزی کم داره...🥺🫂✨
00:43 تک تنهایی عالی تره که با یه لاشی باشی
00:07 خطرناک ترین دختر دختریه ک تصمیم گرفته احساساتش رو کنترل کنه♥️
00:38 وخداسختیهاییبهمندادکهمنوقویکنن!
00:10 اگه تو اضطراب باشی من..>>>
00:10 کلا دو دسته فندوم وجود داره ، که ما دسته دوم هستیم ! 👌🏻😔
00:05 با من از قوی بودن صحبت نکنید:))
00:16 بامن یکی از قوی بودن حرف نزنین
00:07 اصلن چه معنی داره بخوای پشیمون بشی!!!!!!!!
00:06 هیچ وقت تسلیم نشو به کارت ادامه بده
00:14 قوی تر میشه اون که میخوره زمین🖤
00:10 ∆خیلی حس بدیه که بازیچه دست دیگری باشی∆
00:17 آخرین باری که دستتو بمن بزنی میشه ....
00:14 کد هایی که باید بلد باشی.........
00:19 هرجا هستی خوش باشی بی بی🪦🖤..
00:14 بگومگهمجبوریباشیانقددورازمبابا🥲🎧
00:22 تاحالا شده یکیو اونقد دوست داشته باشی:)🦋❤️
00:43 منو نکشت، قویتر هم نکرد، صرفا فرسوده و دل سردم کرد
00:32 هر چی ....... باشی..............
00:20 اگر در هر شهر باشی شوتی ها هست
00:07 ادَم مَگِه تُو باشی چیزی کَم دارِه..؟!💤🦋arti`mn