00:18 تو این لایو جیمین من داشتم مثل چی گریه میکردم ! 👌🏻😪
00:18 تو این لایو جیمین من داشتم مثل چی گریه میکردم ! 👌🏻😪
00:07 هروقت به حس ششم خودم اعتماد نکردم:)💔
00:09 آره عسلم خوب اینجوریاست خودم رسیدم بهش
00:24 چشماتو ببند و به کسی که دوسش داری فکر کن🫠❤️ مشابه ها
00:47 چشم بد درو! غرل خوان شده باشی جایی
00:10
00:21 مگه میشه باشی و تنها بمونم؛👼🏻
00:10 ای غم نکند خدا تو باشی..... 🖤