00:06 یعنی حققققق تر ازین اخه حق تر ازیننن میخای؟
00:06 یعنی حققققق تر ازین اخه حق تر ازیننن میخای؟
00:13 یه همچین اکیپی کافیه داشته باشی
00:13 ما دخترا باید خیلی قوی باشیم. 👑
00:31 خیلی سخت است دلتنگ کسی باشی که روحش در آسمان و تنش زیر خاک است..🥀💔 مشابه ها
00:36 آسیه قوی 😢⚡که با حضور دروک اتاکول تو زندگیش قوی تر شد ✨💫
00:08 🗣: چرا ترجیح میدی سینگل باشی؟
00:16 یونتان عزیزم امیدوارم در آرامش باشی 🖤
00:11 فرشته، شیطان، نور، تاریکی،....
00:18 معتادتم هرچند تلخ وسرد باشی>>>
00:09 اگه نمیتونی مهربان باشی، ساکت باش!
00:22 یونتان امیدوارم اون دنیا خوشحال باشی😥😭💔
00:13 اگه خوشگلم باشی ذات ادما اینه که تنهات بزارن💔
00:11 یهویی دلم خواست بگم....♥️😇
00:11 الاهی رد بشم شاید معلمم تو باشی🦦🥀
00:22
00:19 اگه اینجوری هوامو نداشته باشی چی؟
00:11 قوی ترینر آدم کیه ؟ زیر پست بگید
00:32 تلاش کن ب چیزی ک میخای برسی....>>>
00:12 هر چقدر هم دور باشی بازم میخوامت❤✌
00:09 هر چقدر هم که خوشحال باشی مشکلات خانوادگی خوشحالیتو میکشه
00:24 چقدر باید یک نفر دوست داشت باشی بهش بگی ......
00:13 ببین چقدر مدیر دوسم داره 😌🎀
00:15 سیوش کن و یاد بگیر چطوری حاضر جواب باشی✌🏻😉
00:09 درد یــعنی دلتنگش باشی اما نتونی هیچ گهی بخوری:(
00:13 مگه ت نبودی میگفتی همین ک ت باشی بسه🖤/:
01:21 تو که عرضه نداری مال یه نفر باشی دلت پیش یکی دیگس
00:30 تنهایی خیلی خوبه اگه بلدش باشی
00:10 داشتن دوتا ادم مهم تو زندگی که مدام ازت ایراد بگیرن وحشتناکه