00:29 یه موقع هایی بود دنیا قشنگ بود:)))
00:29 یه موقع هایی بود دنیا قشنگ بود:)))
00:50 اگ این حق نیس پس چیـــه حق ب توان ۱۰۰۰
00:57 جاهای قشنگ چین●○چون ک میخاست بری و نشده گفتم بزارم ببینی😉😍
00:14 مهربونی رسم قشنگ دل های پاکه❤😍 مشابه ها
00:29 قشنگ ترین افسانه هایی که تا به حال شنیده بودم... 👍💚
00:26 شبهای شیراز
00:05 همه چی از اونجایی قشنگ شد که تو اومدی🖇️💓
00:41 چه دوست داشتن و قشنگ توصیف کرد.
00:38 ........ اخرش خیلی قشنگ بود 🤣🤣🤣🤣
00:11 چرا نمیفهمید حالن خوب نیس
00:52 برو با اون ابرو قشنگ 🚶♂️🚬
00:12 چه قشنگ رفتن
00:17 مگه از دوست داشتنت قشنگ ترم هست؟..
00:23 یه دقیقه دیگه معلوم نیس کی مردس کی زنده...🥲💔
00:40 خعلی قشنگ بود خعلی
00:23 چون میگذره غمی نیس ولی تا بگذره هم درد کمی نیس❤️🩹🕊
00:17 این خیلی قشنگ بود دلم واسه جین تنگ شد:")))
00:49 نه اینجا جای تعریف نیس نه. :)
00:09 واقعا خیلی قشنگ بود کاری که کرد
00:12 پوتک چقد قشنگ گفتن فالوو میکنی
00:15 هوفجمعکنینبابا:)بس نیس؟
00:11 اگه عاشق شم مهربونتر از من نیس ولی...🤝
00:15 لازم نیس جواب همه رو بدین.. فقط خودتونو خسته میکنین
00:24 اینجا کسی نیس حرفش سند........
00:14 تو همونی هستی که!جایگزینی برات تو دلم نیس❤
00:12 دیالوگ قشنگ روی پستر..........
00:15 اگه به جای ماه....
00:15 چه قشنگ ساکو چیدی •°•°•°°•°•°•°•