00:53 شاید بڭی مهم نیس🙂ولی می دونم تو دلت چه غوغاییه🙌
00:53 شاید بڭی مهم نیس🙂ولی می دونم تو دلت چه غوغاییه🙌
00:18 ........ قشنگ بود🥺..........:
00:56 هر کسی تا نتیجه کاراشو نبینه از دنیا نمیره...!🙂👌
01:09 آهنگ های خیلی قشنگ حامیم.... مشابه ها
00:19 جوری که این سریال قشنگ بود به روایت تصویر🛐
00:22 این جا کسی نیس حرفش سند .. این آدما فقط میخان قلب بشکنن..[:
01:00 میگن خانمی ک مستقله دیگ لوند نیس...
00:22 لایک فراموش نشهههههه قشنگ های من
00:18 برا چی ما عید ها خونه تکونی میکنیم 😂
00:08 قشنگ شد بهش میاد 😂❤️
00:22 کسی نیس حرفش سند این ادما🖤.....
00:52 زیادیقشنگوحقبود:))))))))
00:06 تو نیازی به خانواده پولدار نداری چون...!
00:17 چقد واکنش حامیم قشنگ بود:)))))
00:40 کدومشون قشنگ تر خوند.
00:10 پز نیس سبک زندگیمه🎀
00:58 قشنگ ترین حس .................
00:22 این آهنگ ورژن ایرانیش قشنگ تره ❤️🥺
00:39 قشنگ ترین ریمیکسی که شنیدم.......
00:14 وایییی چقدر قشنگ میخنده🥲😇
00:16 این واقیعته من هرشب این کار رو می کنم ولی چه فایده کسی نیس....🖤🥀🥺🤕
00:12 حالمون خوش نیس نباید مارو تنها بزارید💔🖤
00:26 میگه ک با هیچکسم میل سخن نیس..
00:16 قشنگ بودددددددددددددددددددددددد
00:24 اخخخخ خودمم قلبم درد گرفت: 💔😢
00:13 امروز رگبار حق بستم به باینکه قشنگ فیض ببرید از ضایع شدنشون
00:06 قشنگ ولی ترسناک :( 🎭...........
01:12 قشنگ بود:)))))))))))))))))))))