00:37 روز مرگ ما هم ی روزی استوری میشه)…🙃💔️
00:37 روز مرگ ما هم ی روزی استوری میشه)…🙃💔️
00:20 بیعنوان:)'💔🎀 .
00:25 من اینجام ط اونجایی چر دوریم یعالمه
00:18 واییی خدایی همینو میگننن 🤣😅😂 مشابه ها
00:38 حرف دل ما ها😅😂 . .. . . . . . .
00:08 جرر
00:19 تش میره از اونی ک زخمشو پانسمان کرده تشکر میکنه
00:23 ولی خودم می دونم چقدر اون آدم سابق نیستم !!🖤:
00:30 حسبی ربی!
00:29 اشک تو تنهایات یعنی حرفایی که نمیتونی به هیشکی بزنی💔
00:30 درستـه بازیـ خوبع ولـی نه با قلبـ یکی!
00:14 رفتنیم از جعمتون :) ☝🚶😅🐱🐾💔
00:13 شاید تلخ و بی مزع ولی مست چشاتم🧸🍫
00:17 هعی::::::::::::::::::::::::(((((((((((
00:36 تو خیلی وقته ک ستاره های تو شبام شدی♥️
00:11 ...به رسم عادت تولدم مبارک...:)
01:00 حرفاش قشنگه ❤🌹
00:29 ازت که خواسته بودم مراقبم باش ....
00:15 Shayea.......................................
00:20 ای غم کمی به ما تخفیف بده ما که مشتریه هروزتیم
00:07 ...............................
00:25 کسی کع منو بفهمه استاد فلسفس:)🦋💙
00:14 کــاش میـشد ســند بزاریـم فکرمون آزاد بشـــه؛