00:12 من خودم خاستم که اینجوری بشه👣
00:12 من خودم خاستم که اینجوری بشه👣
00:13 خداییخیلی در تلاشم فاز خودم و دوستام رو پیدا کنم
00:12 ستاره قشنگ نیست ؟ خودم درستش کردم خوبه ؟⭐
00:18 عنوانش به هیچ خری مربوط نیست 😊 مشابه ها
00:14 شما کدومو انتخاب میکنید باهاشون برید مسافرت ؟
00:17 بذای شما یار با وفا آرزومندم...🤞😂
00:07 راز دار ترین ماه های سال من خودم شهریورم
00:20 مثلیکفاتحمغروربهخودمبالیدم؛🥷🏻💤
00:22 وَاصْطَنَعْتُكَ لِنَفْسِي تورا برای خودم ساختم...🌊
00:07 به خودم قول دادم میرسم بهشون++
00:11 وقتیکهپُریازهمه،کیاشکاتوپاکمیکنه؟!:)
00:35 حاجی!...خودمدارمدهنخودموسرویسمیکنم:)
00:39 بلاخره یروزی:
00:30 ,ساخت دست خودم اسکی ممنوع :) ( ˘ ³˘)♥
00:13 هیچ کسو سر تو اندازه خودم اذیت نکردم🥲💔
00:13 تو سرم با خودم حرف میزنم....
00:21 خودم درستش کردم .حمایت یادتون نره کلی زحمت کشیدم براش🌧️🌏
00:39 آرزو و رویای همه ی پسرا=))))))
00:10 من خودم از این کتاب ها نمیخونم اما تعریفش رو شنیدم 🙂
00:08 چرا همیشه این سوال رو از خودم میپرسم ؟!
00:13 ببینم شانس شما چی در میاد🤪😂🤟🏻
00:23 دابسمــــــــــــش غمیگن:))))))
00:08 چقدر به خودم بگم تحمل کن.....!
00:08 من خودم الان فهمیدم😂😂😂 Majidrazavi
00:08 ولی من نمیتونم فراموشت کنم 🥺💔
00:09 با افتخار خودم جزو این دسته ها هستم که همیشه بقیه رو میخندونم
00:22 ساخت خودم چطوره☹️...............؟
00:27 غمیگن دپ خسته خواننده ......