00:11 ادیت بی تی اس... خودم ساختمش:)
00:11 ادیت بی تی اس... خودم ساختمش:)
00:16 ادیت خودم(چطوره)؟……………………………..
00:13 من خودم انتخاب میکنم احساساتم چطور باشه
00:15 میشه فقط خودم نگات کنم.... ❤.! مشابه ها
00:07 خلیج عرب😂 نه داداش خلیج تا ابد فارس🙂↕️👍🏻
00:15 و من برای آنکع چیزیـ از خودم به تو بفهمانم چیزی جز چشم هایم ندارم!
00:15 آموزش مدل عکس گرفتن 🤗🎈 ❤
00:11 :)))))))))))))))))))))))))))))))
00:06 بعضی وقتا از خودم میترسم.....:))
00:25 غمیگن....
00:45 طرفدار کدوم هستین؟؟؟؟ .
00:35 من خودم دختلم ولی خب یکی نیس بگه فازمون چیعع💅🏿👩🏻🦰
00:13 فقط یه کیدرامر میدونه این عکسا مال کدوم سریاله .
00:11 کسی هست ؟ بزار خودم بگم موچی هیچکس نیست نه نیست
00:22 .................................
00:34 دپطوری غمیگن کلیپ ..............
00:24 پسره چقد برا عشقش گریه میکنه💔🙃
00:06 من به خودم کلی روزای خوب بدهکارم!
00:12 آرمی ! نبیبنم جایی کم بیاری ما هنوز کنسرت نرفتیم...💜
00:16 💔🌝🥀ـــــــــــــــــــــــــــــــ
00:38 من هستم آنچه هستم،مدگل...✌️😉🖤
00:24 توروخدا ولم کنید..😩من نمیخوام صلاحمو ببینید:(🥺
00:07 من دلـم تنـــــگه برای خودم:)) 💔
00:17 خودم ریختم برگام موند .... .
00:12 دلم برای خودم تنگ شده اون خنده های بچگیم 😐🥲🖤
00:15 سریال :روبای نه دوم...................
00:30 خودم اسفند😂🖐تو کدوم ماهی؟؟؟.
00:31 چشمهایقهوهایرنگتو:)....