00:18 گریه نکن عزیزم بابایی اینجاست!:)
00:18 گریه نکن عزیزم بابایی اینجاست!:)
00:12 خب همگی اماده برای راند بعدیه گریه
00:47 من بمیرم براش من بمیرم برای گریه هاش🥺🥺
00:13 هیچ چقت یادم نیمره ...🥲💔🚶🏼♀️ مشابه ها
00:06 گریه میکنم چون....✨️🖤📌🪽🚬💅
00:17 هعی شده بخاطر رفیقم اینطوری گریه کنم...
00:16 برام نخرید گریه میکنم ...حلالتون هم نمیکنم
00:14 بعدِیهدروغهمهواقَعیتهامشکوکه:)!
00:06 غمگین دلشکستهههههههههههههههههه
00:40 چِ بی هوا هوایِ گریه دارم:)...
00:15 بعضی وقتا گریه بیشتر از خنده خوشحالت میکنه
00:13 خیلی دلم میخواد پرنسس طور رفتار کنمااا اما من یلی بیمه،جنگی بیمه!🎀🦦🤌🏻
00:25 غمگین
00:16 اخر یه شب این گریه ها سوی چشامو میبره،:)
00:15 باز بیاین بگین طرفدارای بی تی اس ۱۳، ۱۴ سالن
00:15 ببین تهش کی گریه کرده من یا تو😞🖤
00:22 عادت کیوت جیمین ، که تو آخرین لایو نتونست انجامش بده ! 💔🥺
00:15 نمیدونه چقدر من براش گریه کردم:))
00:28 مثلا تصادف کنم برم کما 😊دکترا بگن متاسفیم 😍 همه گریه کنن برام/:
00:18 آخر ی شب این گریه ها سوی چشامو میبره:)
00:12 میخای گریه کنی؟ گریه کن بیتربیت
00:24 گریه کنه! بخنده! یا بمیره!:)
00:03 غمگین :)))))))))))))))))))))))
00:11 دلم من نیز خواب میخواد آنقدر عمیق که برای بیدار شدم گریه کنید...
02:48 ولی من با این ویس خیلی گریه کردم:))
00:15 آخر شبا منم و بالشتم و گریه های که بند نمیاد 🥲🖤
00:13 شایدم دلقکا زیر کلاهشوندارنگریه میکنن:]]
00:26 کوچولوی من، گریه نکن ಥ‿ಥ 🫠🥀