00:23 ولیقرارمونایننبودمالیشکایمن؛
00:23 ولیقرارمونایننبودمالیشکایمن؛
00:11 و کاش آغاز ما اینگونه نبود ، تا پایان نیز متفاوت میشد)
00:25 عاشقم... خسته ام در راه تو میمیرم
00:21 میتونم بهت زنگ بزنم عزیزم؟؟؟ .. مشابه ها
00:12 قشنگ نبود هیچ حسی برام...!️
00:06 منو اون رفیقم اگ چیزی ب نام فاصله بینمون نبود=)
00:07 ولی این نبود داستان تلخ ما 🖤؛
00:35 قدرت🌝💪🏻
00:15 بعد تو بعدی نبود... 🙃💔🍷🙂🖤🍷
00:23 دانلود یکی که واقعا عاشقم باشه:)؟!
00:27 آخخخخ مادر فدات بشه.میگه خب من رئالی ام😭🤍
00:19 بعد تو هیچی برام قشنگ نبود فقد تنها چیزی قشنگ بود ! خاطراتت بود🚶🏻🖤
00:09 زندگی کردن تجربه جالبی نبود🙂❤️🩹
00:14 آقا یادم نبود بگم یه کالاف دیویتی پلیر ساده هم هستم😂❤️
00:09 🌱.•° ماه هیچ وقت وفادار نبود :)
00:12 یکی بود یکی نبود غیر از خدا هیچ کس نبود
00:14 چرا باید خوشحال نبود، زندگی همینع
00:15 صدم عاشق اونی ک ت دلش جای م نی:]💔
00:19 تقصیر توهم نیست خوب عاشقم نبودی...:)
00:13 اسکلُت دیده بودی؛ حالا کپشن رو بخون
00:12 ویدیو موزیک غمگین آن نبود......
00:07 ما از اون آدماییم که هر چیو خواستیم قسمت نبود🥀
00:09 اگهـ حالت خوبـ نبود خودَم بَغَلت میکنمـ ....🤍
00:29 اخ قلبم درد گرفت اخه این همه هئت لیاقت اینا نبود
00:18 برام امن نبود که عاشقت بشم……..
00:06 علاقه برای نامزدم و خودم که عاشقم
00:17 عاشقم سی تیلش، دل باختیم سی میلش
00:39 ghavabm i nabod k ijor kharbsham