00:34 برام امن نبود که عاشقت بشم۰۰۰:)
00:34 برام امن نبود که عاشقت بشم۰۰۰:)
00:11 ♡ ♡ ِمن בلے گیبے سنـہ عاشقم ♡ ♡
00:10 اگه مدرسه و امتحان نبود قطعا زندگی قشنگتر بود🙁
00:08 غمگین دلتنگ کسی نبود خودم بودم کسی هم نباشه خودم هستم مشابه ها
00:07 چون احساسم واس کسی مهم نبود.....
00:15 قلـبم از حسرت پره🫠
00:08 ولی خوب دلت با من نبود......🙂💔
00:05 توحالبدیآمنبودکسیجزخودم🖤🚷
00:07 +خوش حالی که رفته؟؟............
00:13 هیچکس پشتم نبود به اون نقطه ای میرسی میفهمی هیچکس نیست
00:17 این جوانۍ آࢪزوۍ کودکۍ ما نبود.🥀
00:08 هعی گشتم بود اتفاقا خوب هم بود ولی مال من نبود
00:25 نگاهت آنقدر زیبا بود که فکر کردم عاشقم شدی
00:15 شدم عاشق اونی که عاشقم نی.....🥺🖤🫣
00:08 گشتم نبود نگرد نی:))))))))))))))
00:14 و من هرکاری می کنم که تو عاشقم باشی :))))
00:07 حق نبود خدایی؟
00:15 قشنگ نبود؟🙂🥲................
00:20 بمیره قلبی ک برا هیچ موقع موندنی نبود!
00:58 من میخام فراموشت کنم اما نمیشه نمیتونم...!🙂🖤
00:08 رفاقت هیچوقت نبود همه میرن حالا تو بگو این با اون فرق داره🔪
00:10 این زندگی سرای جوانی من نبود؛ حیف از جوانی که با درد گذشت:))
00:10 ولی واقعا کسی نبود از ته دل به ما اهمیت بده.....
00:29 ولی این تیکه از ریمیکس خیلی موده🤏🏻🥺
00:08 ای این جوانی ارزوی کودکی نبود 🖤 -
00:23 ولی من عاشقم!!!!. .............(:
00:12 هیچکدوم واقعی نبود ... توهم بود🗿🍷
00:25 ـ قرارمونایننبودکهبهمبزنیم