00:08 چیشدههه؟! چرا خوب نیستییی؟! کاری از دستم بر میاد؟!)
00:08 چیشدههه؟! چرا خوب نیستییی؟! کاری از دستم بر میاد؟!)
00:15 وقتی صدای کنسرت لیسا کل شهرو پر میکنه :)))))
00:15 زخما خوب میشن! ولی جاشون میمونه....💔
00:16 اسیه چه خوب با تولگا حرف میزنه😂👊 مشابه ها
00:37 ولی صدای خنده هاش ای خوداااااا >>>😂🥺
00:27 چرا وقتی حالم خوب نبود براتون مهم نبود؟!
00:15 امیدوارم همیشه حالتون خوب باشه
00:20 چیز های بی نقص😸💦. . . . . . . .
00:24 اون یه نفری که بلده چجوری حالتو خوب کنه✨
00:11 یه سوال از دخترا :(. واقعا حالتون خوبه ؟🥺🥺
00:15 آرمی های ایرانی:) | جوری ک این وید حقع>>
00:39 هنوز خوب نشناخته بی تی اس رو😂
00:11 چقدر خوب حالمو توصیف کردی... :) 🙂💔
00:13 صدای اگزوزش از جهنم بیاد قید بهشت رو میزنم
00:15 زحمت خوب میشن ولی جاشون میمونه
00:14 مواظب حرفامون باشیم چون ممکنه برای همیشه دلش بشکنه💔
00:07 من به روایت تصویر :)
00:27 خوب جمعش کرد😂😂
00:10 🗣هیتر : بی تی اس از ایران خوشش نمیاد : آرمی مطمئني؟😏
00:40 من میدونم چند سالته!😉😏😏😏😏
00:19 ولی صدای پسرامون. 💞🥲
00:24 یسری بزنیم به بچه گیامون روزای احمق بودنمون
01:09 محو صدای خواننده بودم تا اینکه گیتاریست شروع به خوندن کرد
00:14 خیلی خوب بود ولی من بغلش میکنم😂🥺💚چون خیلی نازه دریام..D.:)
01:12 ولی وایب صدای این پسره خیلی خوبه:):)
00:12 اگه یه دهه هشتادی هستی؛🥲🤌🏼
01:01 پدری هم خوب لبعتیه هاااااا 😂🥲✨
00:39 واقعا صدای دختره خیلی نازه🥹❤️