00:16 چشمتوببندوقتیصدایدینگروشنیدیچشاتوبازکن(:🥺❤️
00:16 چشمتوببندوقتیصدایدینگروشنیدیچشاتوبازکن(:🥺❤️
00:15 بهترین رفیق دنیا مرسی که کنارمی
00:13 صدای لایکات نمیاد تو پیجمون😅.
00:33 حس میکنی یادت نمیاد خوب بودن چه حس و حالی داشته! مشابه ها
00:15 خیلی خیلی خوب گفت راست میگه این ویدیو حقیقته
00:19 ولی صدای این سه نفر»»» (◍•ᴗ•◍)❤(●♡∀♡)
00:58 بغض تو صدای دختره منو نابود کرد و یاد خودم انداخت....
00:08 خیلی خوب بود😂.................
00:18 پشمامم ریخت فقط آخرشش ای وایییی
00:19 بخدا بخرمش خوب میشما🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
00:12 اومدرونگراهاخیلیخوباینویدیورودرکمیکنن:)
00:59 مدگل و پوتک خیلی خوب بود 😂😂👌
00:10 این یکی خیلی خوب بود...😂😐💔🫡
00:18 وقتی حالت خوب نیست و این آهنگو میشنوی:()
00:29 جوری که BTS حال ادمو خوب میکنه:)) ♡
00:15 خوب گوشواره ننداز پسرم 😂🥀...
00:49 کی میشه من کی میشه تو شبیه منو تو کی میشه خوب
00:13 همیشه. خوب. نیست. همه. چی. ک . . .
00:20 قدرت بینظیر صدای جانگکوکییییییی
00:19 روتین ☘️✨خیلی خوب بود☘️❤حمایت یادت نره کیوتم✨🍯🧸
00:23 وقتی از ژن خوب صحبت میشه:مملی❤️🔥
00:14 این یکی خیلی خوب بودد🫴🏻🤍🥂🫤
00:17 ما آرمی های ایرانی نمیتونیم اون حسی که اون فنها دارن و تجربه کنیم 😓
00:14 اشکالی نداره ایرانم به زودی خوب میشی🫠❤️🩹
00:47 ارزش شنیدن داره...مرده پرس نباشیم.
00:14 بقیه: تو چقدر آدم خوب و آرومی هستی:
00:24 منم حالم خوب بود..............
00:12 یار خوب ته خوش شانسیه!!!......