00:06 خداروشکر هرکی به ما رسید ننش جادوگر شهر اوز بود🥲😂
00:06 خداروشکر هرکی به ما رسید ننش جادوگر شهر اوز بود🥲😂
01:55 من از تمام دختران شهر سر بودم...!
00:03 واییییییییی تو شهر شماعم😂📎😜
00:29 اما تراکتور به تنهایی 🚜 مشابه ها
00:14 تااینکشاهستازتنهایینمیترسم.
00:19 تو واسه درک تنهایی من دورت خیلی شلوغه!
00:15 تنهایی اختاپوس ونارحتی آن از زندگی
00:12 اگه احساس تنهایی میکنی
00:44 ...ااگه تنهایی کلیپ بود🥲💔.....
00:12 به احساس تنهایی نمی ارزه🤷🏼♀️😂😂
00:19 بیشتر از تنهایی از همدم نامردت بترس🖤
00:10 جوابم ب اونایی ک میگن تنهایی 😊🔪🩸
00:18 اعتراف می کنم شهر بی تو خستگی داره..❤️
00:38 در شهر ما (رشت) چه میگذرد؟ 😐😁
00:14 و خدایی که بودنش بر تمامه تنهایی هایم مرحم است!
00:15 ✦خمارتمنباشیتنهاییکجابرم؟✦
00:13 تنهایی تا یه تایمی برای من خوب و آرامش بخش بود^_
00:25 مناسب عاشقای شهر خودمون 😂........
00:15 وحشتناک ترین احساسات زندگی مزخرف و دنیای فانی🪽🖤✨️💅🚬
00:22 نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم!🖤
00:19 پاریس شهر عشق! امیدوارم تو پاریس عاشقت شم؛
00:28 من تنهایی راحت ترم ممنون........!🖤🤝🏻
00:21 از تهران رفته بود شهر ما😂😂😂
00:13 اونایی که با تنهایی لذت میبرن...
00:23 من این شبای تنهایی............
00:10 آجی جونم تا وقتی من هستم نبینم تنهایی غصه بخوریا🫤
00:23 دختری که ارزوهای کوچکش واسش حسرت شدن
00:20 پسرا هم گریه مکنن ولی تو تنهایی🫸🏻🩸