00:58 از قضا روزی اگر حاکم این شهر شوم... دوس داشتی لایک کن
00:58 از قضا روزی اگر حاکم این شهر شوم... دوس داشتی لایک کن
01:00 وضعیت من وقتی تو اتاقم تنها میشم
00:20 تنهایی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
00:11 ادم دلش میخاس با ط گمشع تو شهر.. مشابه ها
00:06 ضربه نامردی گریه کارما تنهایی
00:26 شهر زیبایه من🎀✨️
00:09 غمگین_ تنهایی_ افسردگی _ دارک _دپ
00:28 میشه از تنهایی های ما هزار صفحه نوشت🤡💔
00:46 اگه توام اینارو انجام میدادی بگو من احساس تنهایی نکنم😂👊🖐
00:48 کننده دار بود دلم نیومد تنهایی بخندم
00:15 من همیشه غمیگن بودنم را قایم کردم، ولی دیگه نمیتونم ،دارم نابود میشم👋
00:16 وقتی شب تنهایی فیلم ترسناک میبینی😂😂
00:13 تنهایی عادتمون شده است دیگر هعی
00:30 تنهایی خیلی خوبه اگه بلدش باشی
00:29 .............................:)
00:17 واقعاکسی میفهمه که افسردگی و تنهایی چیه که تجربه اش کرده باشه!.
00:46 عشق بی وفا
01:29 تنهایی من پایانی از خاطره های او میساخت.. :) 🙂💔
00:09 -خفته در پیله ی تنهایی خود....
00:05 تنهایی
00:19 نمیخوام تنهایی از پس همه چی بربیام
00:13 -تنهاییمایهاتفاقنیستیهانتخابه؛
00:26 تنهایی بیش از حد ممکن ک حالتو خراب میکنه!
00:07 _معنی:من تنهایی را دوست دارم. .
00:15 خیلی خوبه واسه وقتایی که تنهایی😁
00:13 سوراختور و شله زرد کی آدم شدن؟
00:30 تنهایی پا نداره وگرنه اونم میرفت ☆✿☆
00:13 بعضش ترکید پسری که غرورش آوازه ی شهر بود🥀🚶♂ 🐣👍🏿