00:11 میگه که:اگه دوسِت داشت هیچوقت نمیذاشت حس کنی دوستت ندارع....!👌🏼💔🙂
00:11 میگه که:اگه دوسِت داشت هیچوقت نمیذاشت حس کنی دوستت ندارع....!👌🏼💔🙂
00:11 استوری اهنگ میشم همدرد تمون زخم های تنت
00:25 استوری ایدا...................
00:17 استوری اهنگ....................... مشابه ها
00:54 چقدر موزیک جدید عرفان طهماسبی انرژی خوبی داره😍
00:21 استوری ماکان مدیا🤏🏻🥹✨️
00:12 نتیجه دلبستن به پسرا. . .
00:39 ولی بعد من هیچکی...!-🚶♂️🥃💔
00:15 عاشفانه غمیکنی مناسب برای پست و استوری
00:05 چون میدونم چقدر میتونم بد باشم.....!
00:15 از یه جایی به بعد-
00:08 فکر کن قبل اینکه به یکی اسیب بزنی 🥲🤝🏻
00:18 حق ترین کلیپ سال .........🖤🙂
00:13 دلتنگ حرمتم به کی بگم دردامو به تو نگم به کی بگم
00:12 درونگرا ها کجاین؟(خودم یکیش) 🙂
00:05 فکر کردم فقط منم 😂💔
00:04 یادم میره :))))))))))))))))
00:44 نمیدونم چی بگم خدایی حق گفت✌😶🙄
00:28 .......... حق میگه 😊🌹
00:11 پایه ی همه ی گند کاریامی رفیقم asma•fahim
00:11 نشون میده که من ادم خوبیم 😂😌
01:26 ..............................
00:23 .................................
00:15 قسم به تو که با اسمت قلبم آرام میشود🤚💔
01:04 السلام على من الإجابهًْ تحت قبته✋
00:32 موزیک ویدیو عاشقانه غمگین مناسب برای استوری 😞🥀
00:13 بهترین حس دنیا عشقه؟ چه دروغ جالبی!
00:11