00:12 چرا بخاطر ش گریه میکنی و اونم برای دیگ میخندع 🖤🦋🥀💔
00:12 چرا بخاطر ش گریه میکنی و اونم برای دیگ میخندع 🖤🦋🥀💔
00:19 _خوبی:)؟ _خوبم (با بغض خوبم... با درد... با گریه هام خوبم. )
00:11 شده بخوای گریه کنی نتونی غرورت نزاره.....)
00:16 چنتا دلیل گریه کردن دخترا💔🚶🏻♀️ مشابه ها
00:17 صدای گریه های من تموم شهرو برداشت:)
00:08 طُ چندبار بعدش زدی زیر گریه؟؛🙂
00:14 ادما دو جور گریه میکنن.....!!!
00:29 ولی یکی از بهترین سکانس های امسالم ب اشتی کردن مهیار و شایع ربط داره🌚🩶
00:57 بنظرم واقعا تحت تاثیر قرار میده این کارتون ها آدمو
00:13 ای خدااا😂😂هوانگ این یوپم حتما درس مث اینه اونجا😂✨
00:11 کارم دیگه از گریه گذشته..:(:< 😥
00:16 سریال تاسیان نازنین بیاتی ......................
00:51 شاید چیزای خوب تو سکانس بعد یه ...
00:37 ماهی هم گریه میکنه ولی دریا با خبر نمیشه:)
00:46 کامیار (فقط ایرانی ها میفهمند )
00:44 ((همه ی آدما رو یاد خدا بندازم)):-حامیم❤️
00:10 🖤✨
00:39 ای جانم ........گریه نکن 🥺😥😥
00:07 گریه نمیکرد اما از لبخندش غم میچکید.🖤
00:08 واسه کسی گریه کن که واست ارزش داشته باشی🖤😔
00:12 میگن عشقی که به گریه رسیده باشه..❤️🩹:)
00:24 پسره چقد برا عشقش گریه میکنه💔🙃
00:08 هرکی استی هست لایک باید کنه هرکی ارمی هست نبینه
00:18 فقط گریه کردم نتونستم دیگه بخندم......
00:14 کاش آدم ناراحت شه دلش بگیره گریه کنه...
00:13 بعد اینکه ولت کرد فقط میخوای گریه کنی و سیگار بکشی
00:13 من تو اتاقم در حال گریه کردن..😑💔
00:22 +عشقم؟ وقتی اومدی سر خاکم گریه نکن ،خب؟💔😅