00:08 گریه چیه مشتی؟دارم بندری میزنم
00:08 گریه چیه مشتی؟دارم بندری میزنم
00:06 مَــــبـــــاٰداٰ باعث گریه کسی بشی!
00:07 بزرگترین ضعف زندگی من گریه کردنه
00:08 زندگیمون تو سکانس غمگینش گیر کردح💔:( مشابه ها
00:08 بدترین حس اونجاسن که نصفه شب توی اتاقت داری گریه میکنی...
00:29 من اون شب گریه نکردم 🖤😔😔😔😔😔😔😔
00:30 اگه ارومیه شی روت ارس میکشم ....
00:09 کاشک میتونستم برم بغل بابام و گریه کنم..🖤