00:07 تهش بارون میکنه قربمو تمیز 👋🌹
00:07 تهش بارون میکنه قربمو تمیز 👋🌹
00:13 داره بارون میزنه نم نم...:')!
00:15 نزن بارون ک من یاری ندارم.....
00:11 اگه به من باشه ستاره های اسمونو برات مشابه ها
00:15 حواست به ماه هم باشه ستاره زیاده
00:15 ماه_سیاره_زیبایی خلقت_آرامش_🌙
00:28 با دوتا ستاره افتخار فوتبال ایرانیم:)
00:42 پست امروز حامیم ۱۴۰۴/۱/۲۳ منتظرم بارون بباره که...
00:27 که بارون ؛ فقط اسم تو رو یادم میاره :)))
00:29 حرف هایی که نامجونی زده چقدر قشنگه 😊😊
00:21 من میرسم به تو آخر کار بارون ببار
00:14 تک تنهام بارون زده خیس شده🖤🕷.....
00:15 بارون زدع خیس گلم پیشم نیییییی!
00:16 ولی پرسپولیس قلبم منه که...🥰💖🎀
00:25 صدای بارون رو مخ هوا:)
00:08 ٭کهواسهچهارتاستارهولتنکنه٭
01:09 زیر بارون تو خیابون بدونتر.حامیم.
00:42 چه قد مایی که زیر بارون زدیم🤡
00:20 آسمون من نداره بدون تو ستاره.✨️🖤
00:13 انیمه ی ستاره ی من Oshi no ko
00:36 سامان و ستاره...................
00:11 "تو ستاره کشیدی روی زخم هام"
00:13 موزیک ویدیو انیمه ای از اوتاکو لند:)
00:12 یعنی میشه بیای اروم بگیره دل من؟:)
00:10 کی باورش میشد🤐
00:40 گفتی میخوام رو ابرا همدم ستاره ها شم::)))¿
00:46 فیلم خنده دار بتمنی پارت دو. لایک و کامنت یادت نره
00:15 تو بیخیالی ولی من..هعی بارون و تهران..