00:18 آی ستاره🥹✨💫 بهترین ریمیکس از حامیم🪐
00:18 آی ستاره🥹✨💫 بهترین ریمیکس از حامیم🪐
00:18 فقط اونجا که مهدی جهانی میگه..
00:08 وایب ستاره قشنگ برای شوماااا....
00:22 دیدم کربلا بارون اومده •́ ‿ ,•̀ مشابه ها
00:09 برادر آجوما پسنده 🤌🏻
00:40 بارون اومد و یادم داد.....
00:15 بارون اومدو یادم داد تو زورت🫂
00:08 .....(=شکوفه بارون ژاپن=).....
00:28 بارون هر موقع که میباره....:))
00:17 داره بارون میزنه نم نم........
00:23 من دلم بارون میخواد...
00:12 بارون زده خیس شده ............
00:11 آی ستاره آی ستاره`حامییییییییییییییییم`
00:12 تَهِشِ مٖیکُنِهِ بٰارُوُنِ قَبِرَمُوُ تَمِیِزِ... :) ️
00:05 بی انتها ترین زیبایی:ترکیبی از کهکشان و ستاره ها:)
00:16 ببار بارون...🌧
00:21 من ی گرگ بارون دیدم...........
00:07 میشعبادیدنبارونبعیادمنبیفتی:)؟
00:15 بارون +بیرون+ اهنگ
00:15 همه چی عادی بود تا اینکه یونگی بارون رو دید🤣🤣
00:19 عشقاااا بردمون مبارکمون باشه🥳💓🎀
00:11 وایب بارون داخل شب>>>
00:08 گردنبند ستاره very کیوت🐾🍡🧁🍭
00:13 همه چی یهو بهم ریخت؛ کی برمیگردی؟؟؟
00:24 اوتاکو لند ای و اریما واقعا شبیه هم هستن
00:17 بارون داره میباره نم نم.... 🖤
00:29 ای ستاره..................✨✨✨💫
00:12 ستاره قشنگ نیست ؟ خودم درستش کردم خوبه ؟⭐