00:24 ما وقتی ببینیم کسی بدون ما بهتره قطعا از پیشش میریم🙂🥀
00:24 ما وقتی ببینیم کسی بدون ما بهتره قطعا از پیشش میریم🙂🥀
00:06 تنهایی خیلی بهتره از بودنای فیکتون..!😉
00:11 به سلامتی اون کسی که میدونه ولی همیشه ساکت می مونه !
00:04 شخصیت ساکت تبدیل شدم.... مشابه ها
00:10 همه کسایی ای که میبینید ساکتند بدون از طرف مدرسه خسته اس
00:09 بدون متن باشه بهتره...........
00:22 گاهی باید بزاری ادما برن اینجوری برای خودت بهتره 🥺
00:17 کدوم بهتره؟....
01:00 چیزیندارمبگمخودتونببینیدبهتره😂
00:13 -جسمیساکت،ذهنیپُرازهیاهو؛
00:13 نداشتن بهتر از داشتن با اصراره
00:31 که تو بزنی از غریبه بهتره
00:28 از هدف هات کوتاه نیا و تا میتونی بجنگ تا بهشون برسی
00:23 بدون شرح بهتره
00:19 اگه فکر میکنی خیلی بد شانسی بهتره این ویدیو را ببینی
00:09 اودین🖤🥀 (پارت1)
00:07 هر روز ساکت تر از دیروز.........
00:19 چ ساعت هایی درس بخونیم بهتره؟🤍🍄
00:07 بهتره به خودت بیای من دیگه اون ادم سابق نیستم
00:08 موزیک خارجی بد یا بهتره بگم منحرف
00:25 کدام بهتره ..ً..........😍🥰..
00:07 تو اتاق ساکت و تاریک، گوش دادن به موزیک، کجاها که نمیبره ذهن آدمو!
00:29 یعنی این افرین بهت از صدتا فحش هم بهتره😂😂
00:12 منم بیام قول میدم ساکت بشینم🤤❤️🔥
00:15 وفای سگ از وفای انسان بهتره ........
00:08 `من ترجیح میدم ساکت بمونم`.......
00:22 دیگه بدون تو واقن حالم بهتره!
00:13 اگر مجبور باشی کدوم استخر رو برای شنا انتخاب میکنید ؟؟