00:09 خداروشکر از بدو تولد تا الان هیچ استرسی واسه ولنتاین نداشتم !
00:09 خداروشکر از بدو تولد تا الان هیچ استرسی واسه ولنتاین نداشتم !
00:18 ایران عزیزم، سرزمین مادری تسلیت! 🖤
00:15 بهتره کمی حق بشنویم:))))))))🫠🙄
00:09 -بهتره انتخاب نکنی وگرنه پشیمون میشی.؛ مشابه ها
00:26 -جسمیساکت،ذهنیپُرازهیاهو؛
00:18 دورهمی نباید گفت دورغمی گفتنش بهتره:)
00:09 از کی انقد ساکت شدی.....!)🥲🥲
00:06 کلاساکتبمونموهیچینگم`
00:11 تا وقتی جای من نیستی،بهتره فقط خفه شی!
00:18 عجب شاهکاری خلق کرد ، نظرتون چیه ؟! 👌🏻❤️
00:28 یه وقتاییم زندگی تو رو تبدیل میکنه به یه آدم ساکت
00:06 فقط رها کن اینجوری زندگیت بهتره:)
00:27 حرفا میتونن آدم بکشن پس با حرفاتون باعث مرگ کسی نشید !
00:22 از ورژن اصلی بهتره : )
00:11 ولی من هر روز دارم ادم ساکت تری میشم..!
00:12 عمممم.... خب بهتره نپرسی!:)))😅
00:28 فقط اونجا ک دختره یواش فش میده😂😂🤌🏻🚬
00:16 جسمی ساکت ، ذهنے پُر از هیاهو...
00:09 وقتی کسی درکت نمیکنه همون سکوت کنی بهتره....!💔🙂
00:21 مسی از رونالدو بهتره فکککک نکنمممم🫡😉
00:16 زندگی منو خیلی ساکت کرده......
00:10 وقتی همه رو ساکت میکنم درس بخونم... 🤌🏻😂
00:08 ساکت مونــــــدم ، موندیــــــم :)
00:07 گاییز اینو بعد مدرسه میزارمولیازالانبدونینبهتره!
00:11 ولی من هر روز دارم آدم ساکت تری میشم ...😔💔
00:16 این واقعا منم البته من بهتره بگم یه جهان گل کاشتن🥲
00:18 فقط اونجا که مثل بچه ساکت شد 😂
00:23 با تو حالم بهتره :) ❤️ من میدونم استرس داری رفیقم...