00:24 نقطه باخت هر آدم تو زندگی زمانيه كه ديگه خودش رو دوست نداشته باشه!
00:24 نقطه باخت هر آدم تو زندگی زمانيه كه ديگه خودش رو دوست نداشته باشه!
00:22 من جز تو کسی روندارم که باهاش زندگی کنم:)
00:26 عاشق اهنگشم خیلی قشنگ میزنن..❤️❤️
01:03 ما فقط 5 درصد اوقیانوس ها رو کشف کردیم مشابه ها
00:12 آن چه را ارزش دهی انسان بماند آرزوست...
00:24 و دگر نیست توانی برای ادامه زندگی....!🙂🖤
00:24 سرسری رد شو و زندگی کن دقّت، دقات میدهد
00:13 زندگی زیباست به شرطی با خدا باشید
01:12 ادما توی یه مرحله از زندگی تغییر میکنن.....
00:14 ولی شایع اینجا رو قشنگ میگه.....🖇🖤
00:20 Pov: تو فقط یه زندگی ساده میخواستی!
00:10 داشتن دوتا ادم مهم تو زندگی که مدام ازت ایراد بگیرن وحشتناکه
00:23 این زندگی نداره معنی بی تو 𝒜💕
00:18 ........ قشنگ بود🥺..........:
00:11 ویدیو رو نگه دارید دونه دونه بخونید:)
01:09 آهنگ های خیلی قشنگ حامیم....
00:10 و زیبایی تو هیچوقت منو نترسوند:)
00:15 ولی واقعا کاری که مدرسه داره باهامون میکنه زندگی نکرده!...
00:56 هر کسی تا نتیجه کاراشو نبینه از دنیا نمیره...!🙂👌
00:19 فکت:زندگی یک دانش آموز...🥺😭😣
00:07 وقتی میگم در لحظه زندگی کنید منظورم یه همچین چیزیه😂🥲
00:49 این زندگی دیگه بدرد نمیخوره😂🥲
00:38
00:19 جوری که این سریال قشنگ بود به روایت تصویر🛐
00:20 بهترین لحظات زندگی مو در کنار تو سپری میکنم💖💕💞
00:22 لایک فراموش نشهههههه قشنگ های من
00:07 :))
00:18 «دروستە ژیان خەرجی هەیە؛ بەڵام بۆ تێپەڕکردنی شەڕەفت مەفرۆشه🕊️»