00:08 تنها دلخوشی ما در این زندگی 🖤🥲
00:08 تنها دلخوشی ما در این زندگی 🖤🥲
00:09 اگر دوست داشتن بی تی اس شغل بود زندگی من و رفیقم 👆🏻😌
00:26 با تو رنگ دنیام چع قشنگ سیاه سفید ارع...🖤🤍🙂🚶🏼♀️
00:12 دنیا اگه قشنگ بود اولش گریه نبود مشابه ها
00:28 زندگی درد قشنگیشت که جریان دارد🥲🤍
00:21 حقیقتی تلخ ولی قشنگ ........
00:25 جوری که با این سریال زندگی کردم..شیطان من❤️🩹
00:11 زندگی هم اکنون ماها😆😂