00:20 به سلامتی رفیق که از جونم هم دوسش دارم
00:20 به سلامتی رفیق که از جونم هم دوسش دارم
00:14 تو اگه باشی کدُمو انتخاب میکنی
00:07 صدای آژیر در شب: وقتی احساس تنهایی میکنی این ویدیو تصویری از یک جاده در شب است، با آمبولانسی که در حال عبور است و صدای آژیر آن شنیده میشود. متن ویدیو نیز به احساس تنهایی اشاره دارد.
00:15 من همیشه غمیگن بودنم را قایم کردم، ولی دیگه نمیتونم ،دارم نابود میشم👋 مشابه ها
00:11 بعدا بهش میگم دوسش دارم !چی نه !بعدا وجود نداره 💔🚷
00:22 بزن قدش برو بعدش این آدم به آدم عادت نداره دور و برش
00:15 یه دل دارم که ناقابله.........
00:15 متن عاشقانه: تو تنها نفس منی، تا ابد دوستت دارم این ویدیو با پسزمینهای از خیابانی خیس و بارانی در شب، متنی عاشقانه را به نمایش میگذارد که از عشقی ابدی و قلبی سخن میگوید. موسیقی آرامشبخش و مت...
00:23 من حتی نتونستم اونی که دوسش دارمو نگه دارم🙂💔
00:11 گفتم دوسش دارم نکرد باور ....
02:01 حامیم خیلی خفنه من خیلی دوسش دارم شما چـی؟
00:34 +همون قدي كه دوسم نداري دوست دارم:)
00:09 دوسش دارم دیوونه واررررررررررررر
00:10 چون اونی که دوسش دارم توی این گوشیه لامصبه:)
00:22 All night آهنگ :) من دوسش دارم شما چی
00:16 خیلی دوسش دارم….واقعا قشنگه…✨🤍
01:05 زمین فوتبال روی هوا😳 مگه داریم؟
00:10 دوسش داشتم دوسم نداشت:) 🫠اونجا کلا دیگه تموم شدم:)🖤
00:14 من تورو چقد دوست دارم؟ انقد 🤌
00:10 -دوسم داری یا عاشقمی...؟ 💋 +عاشقونه دوست دارم 🙃🤍🔖•
00:11 حسی که دوسش دارم ، خیلی منتظرم بیا دیگه 👋
00:12 ...دوسش دارم بس نمیکنم🤍...
00:12 شاید از نظر مردم مشکل روانی باشه ولی من دوسش دارم
00:09 فردا بهش اعتراف عشق میکنم و میگم چقدر دوسش دارم.) فردا...؛
00:07 والیبال بهترین ورزشی که من میتونم بگم دوسش دارم
00:20 هیچ شکستی برای من وجود نداره .
00:19 خیلی خوب دوسش دارم تز تا ب از الارترا
00:30 نامه ای به کسی که دوسش دارم.... 💋❤️🔥